Feim Tribu

Preparant el taller d'escriptura creativ. Cartell de Joan Garau

Després del primer cicle de Literatura Creativa que vam començar l'any passat a la biblioteca de Santa Margalida, continuam amb el segon curs. Ara ja són 15 persones interessades en escriure la seva història, parlar de literatura, jugar amb les paraules i fer recitals en públic. Tot un èxit després del primer any de camí plegats que va acabar amb el recital A Viva Veu per part del col·lectiu Sa Tribu i ara continuarem amb nous integrants que faran de La Vila un espai poètic, com ja van demostra amb l'antologia "Desset veus poètiques a La Vila".
 
Com ja he explicat a viva veu en algunes ocasions, vaig arribar de Barcelona amb ganes de compartir la meva passió per la literatura i vaig trobar-me un poble disposat a fer-les realitat. A la biblioteca na Maria Brotat i na Margalida Roselló tot d'una van trobar que faltava una activitat per adults, així que vaig fer la proposta i ho vam tirar endavant. Vam començar un grup de 7 persones que va anar créixent i ara s'ha duplicat. Crec que he trobat la meva passió en forma de tallerista. La paraula i la veu em donen força!

Comentarios

Entradas populares